Oryginalnymi rozwi±zaniami bêd± m.in. monitorowanie pozycji je¼d¼ca i konia, a tak¿e automatyczne przewodniki g³osowe, dostêpne przy najwiêkszych atrakcjach turystycznych znajduj±cych siê na szlaku. Projekt zak³ada równie¿ stworzenie kilkujêzycznego portalu internetowego, dziêki któremu tury¶ci bêd± mogli wyznaczaæ trasy przejazdu, a tak¿e dokonywaæ rezerwacji i p³atno¶ci za pakiety turystyczne czy noclegi.
No w³a¶nie - bêd±, tylko kiedy i czy na pewno.
U nas na przyk³ad 5 lat remontowano trasê kolejow± £ód¼ - Warszawa, za ciê¿kie miliardy ci±gniête z Unii. Wszyscy doje¿d¿aj±cy do pracy do Warszawy blu¼nili, bo poci±gi je¼dzi³y dwa razy d³u¿ej, spó¼nia³y siê, etc. Poci±gi mia³y je¼dziæ o po³owê krócej. Remont siê skoñczy³, a poci±gi je¿d¿± o 5-10 minut D£U¯EJ ni¿ przed remontem i nikt nic ju¿ nie mówi na ten temat. Dlatego dopóki nie zobaczê - nie uwierzê.